Friday, July 10, 2009

~VIRUS MALAS DTG LAGI~

Ehh...dh hari jumaat dh.Patut la aku malas sgt nk msk.Biasa la bl dh smpi penghujung mggu mcm ni mmg malas.Ketandusan idea d+ lak ngan kemalasan yg membuak2 menyebabkan aku mencari resepi yg paling simple utk hidangan suami dan ank2 aku.Nk tau apa dia??teruskan membaca...
Ermm..hari ni aku bt pulut mangga.Simple giler...Tp yg penting hakim ngan abah dier mmg ske mkn bende ni.korang pernah makan x?Actually,first time aku mkn pulut mangga ni mse kat tesco ampang.Tgk cam sedap jer...So,try la.Perhh..marvellous!!!Sedap giler...Biasanyer yg jual ni org thailand.X pernah la lg aku jumpe org melayu yg jual.X tau la klu aku terlepas pandang.Agaknyer,ni mmg mknan dorang kot.Selain dr pulut mangga,ade la benda len yg dorang jual.Contohnyer,tom yam(ni mmg wajib la kan),ubi rebus,kerabu mangga&kerabu betik.So,klu korang tgk kat mne2 ade cam promosi barangan dr thailand blh la cuba.Tmpt2 yg biase ade yg aku tahu mcm kat ampang point,jln genting klang(setapak) n satu lagi kat Galaxi Ampang.So,selamat mencuba....

No comments: