Saturday, July 11, 2009

~DR PC~

pc2 yg sedang menunggu utk dirawat
Hubby aku ni dok wat part time job membaik pulih pc.Klu ade mse lapang,ni la xtvt dier kat umah.Klu dh ngadap komputer 2,jgn harap la nk ajak dier pg mne2.Kengkadang 2 boring gak aku.Tp nk wat cm mne kan,nk cari duit lbh terpaksa la aku berkorban membiarkan mse yg sepatutnye dier luangkan tuk aku n ank2 2 tuk dier siapkan keje dier.Lg pun,aku kan dh x keje smue perbelanjaan dier yg tggung.Faham2 la kan dok kat kl ni..Actually bkn slalu pun ade job.Klu tgh byk,byk la.Kengkadang 2 xde lgsg.Bergantung pd nasib la.Lg pun ssh sket org nk percaya coz dier bt kat umah.Klu ade kedai 2 org x la takut sgt nk antar.Slalunyer yg antar smue regular customer.Selain wat kat umah, dier ade gak wat house 2 house service.Depend pd service yg customer nk(pc or laptop jer.service lain x blh tau..hehehe).Wahh..cam nk promot lak kan.So,pd sesiapa yg mempunyai masalah dgn pc or laptop anda blh la berhubung dgn sye di talian 014 tekan2 x dapat.Hik..hik..Ala jgn la marah...sekali sekala nk gurau.Ok la.nk stop da ni.Dh xde idea da ni.Jap g korang boring lak.Jumpa lg dlm n3 aku yg akn dtg.Bubbye....
*Actually mse aku snap pic dier td,dier da warning aku.Jgn gatal2 nk publish lam blog.Andai kate abah baca blog ni,ibu mintak maaf byk2...sajer jer nk glamourkan abah(publisiti murahan)

No comments: