Thursday, July 2, 2009

***I CAN READ***

Buku ni elok tuk mengajar anak2 kita yg baru nk belajar membaca.Harga dier rm18 hengget slps diskaun 30%
ni pun same gak.Tp edisi bahasa inggeris.Siap ade buku latihan lagi.harga dier rm28.Pun same gak,after 30% less.
Last weekend aku sempat menghadiri bengkel I CAN READ anjuran BAKAT 4 divisyen kem wardieburn dgn kerjasama dari pihak AMEEN EDUCARE.Actually bengkel ni bertujuan utk mengajar para ibu cara yg betul dan lbh berkesan utk mengajar anak2 kita menguasai english dgn lebih efektif.Bengkel bermula pada kol 9 pagi dan berakhir pada kol 1 tghr.ok la..seronok.At least,melalui bengkel ni aku dapat serba sedikit panduan tuk mengajar hakim nnt.Insyaallh...Memandangkan sukatan pelajaran skrg yg menggunakan english tuk matematik dan sains aku rasa budak2 sekarang ni seharusnyer pandai menguasai english dgn baik.Harap2 aper yg aku dpt hari ni blh membantu.Setiap hari ble aku dok"BERMESYUARAT TINGKAP"aku asyik dok mendengar keluhan ahli2 persatuan yg bimbangkan prestasi ank2 mereka disebabkan perkara ni.Sedikit sebanyak aku pun turut risau dgn keadaan ni.Maklum la,hakim kan da nk masuk darjah satu thn depan.dah la dier cam x minat lgsg ngan bahasa mat salleh ni.ermm..risau betul aku.ermm wat can i do??aku pun bknnyer terror sangat.Setakat YES,NO,ORAIT,THANK YOU boleh laa....

No comments: