Thursday, July 2, 2009

~ALL ABOUT HIM..~

klu nk tau hakim peminat setia MU.mcm abah dia..
Ha..klu nk tau ni la bilik hakim.kat bilik ni la hakim dok lepak siang malam.Buat aper?ermm..wat pe lg.main game la.dier ni hobi dier dok bergaming.sumer game dier layan.PS 2,online pnyer game ntah ape2 lg ntah.ermm aku bknnyer tau sangat pasal game ni.x minat.x tau la aku mcm mne nk wat dgn dier ni.celik2 bijik mate dier 2 pc dulu yg dier on.berbuih gak la mulut aku ni nk soh dier p mandi.Budak2 cam 2 la.tp aku control gak dier ni.blk sekolah jer aku make sure dier siapkan homework dier dulu.pas 2 br leh main game.klu x jgn harap la.Ble dier da boring dok melayan game tgk tv la pulak.satu jer yg aku respec kat hakim ni dia cukup berdisiplin pasal waktu bermain dier.tepat jer kol 5 dier da stanby nk kuar.main kat tmn ngan kengkawan seperjuangan.aku biar jer.Ble da puas main kol 7 dier naik la.lepas jer siap mandi s da kene siap2 nk g mengaji lak.kol 8.30 cam 2 dier da blk.blk ngaji pun sempat lg dier meluangkan mse ngan pc kesayangan dier 2.pas 2 tgk tv jap,kacau adik dier jap,pas aper lg'zzzzzzz'.ermm..da tdo pun anak ibu ni.mse ble dier tertido pun aku x tau.hakim..hakim..penat sgt la 2.tu la aktiviti harian hakim.kengkadang kesian gak aku ngan dier ni.asyik kene marah jer.Ngan saper???ngan saper lg,aku la.yer la da dier nakal sgt.x dgr cakap lgsg.mcm mne la aku x marah.klu nk tau ibu hakim ni pnyer la garang.klu dier jerit,satu bangunan ni leh dgr.biase la 2,klu da marah 2 out of control.Tp ble aku tgk muke dier time dier tdo ni sedih lak aku rase.asyik kene marah jer anak aku ni.mmg sedih.x dapat nk digambarkan perasaan aku mse tu.neyway hakim,hw naughty u r,ibu will loving u till d end of my life.ape yg ibu buat ni sumer tuk kebaikan hakim nnt.xder ibu yg x sayangkan anaknyer.ibu doakan yg terbaik tuk hakim.

No comments: