Wednesday, July 1, 2009

AKHIRNYA...

akhirnya berjaya gak aku create my own blog.asyik dok tgk blog org jer.teringin lak aku nk wat sendiri.akhirnya dgn berkat usaha aku yg bersunggoh2 terhasil la blog ni.walaupun serba kekurangan.maklumla aku ni bknnyer pandai sgt bab2 komputer ni(buta IT).so,terpaksa la aku redah jer ape yg patot.disebabkan keboringan yg melampau gak la yg mendorong aku buat blog ni.yer la drpa aku dok hadiri mesyuarat tingkap(tambah saham akhirat) jer hari2 lbh baik aku bt something yg lbh berfaedah.bkn la mesyuarat tingkap 2 x bagus.ade gak bagusnyer tp biasa la org pompuan ni kan.kadang2 terbabas.sibuk bergosip.yg x tahan lg 2 bab2 tgk katalog ni.bknnyer tgk sajer,ble ade jer yg berkenan mula la terfikir2.nk ambk ke x ni ha???nk pulak ade yg sampuk.."ala..bknnyer cash,blh byr bln2.sebulan 50 pun ok."mse 2 mula hati memeberontak.last2 ambk jgk.dahh tambah lg budget bulanan.akak kat atas ni mcm2 katalog dier ade.nk aper?pinggan mangkuk,cadar,periuk belanga,pendek kata ,MCM2 ADA..mcm kat astro tu..so,setelah sekian lama aku mengikuti rutin seorang hsewife yg sama jer tiap2 hari,aku bertekad tuk berubah..selalunyer aku gune pc ni tuk ym agan kawan2 aku jer.yer la kan sejak berenti keje ni nk jumpe kengkawan pun ssh.so,aper lg...ym la.ble da ade blog ni dapat la aku kongsi ngan kenkawan aku yg jauh di mata tp dekat di hati tu ttg aktiviti aku kat umah.jadi...pada kengkawan sumer sudi2 kan la menjenguk blog aku ni yer...bye.

No comments: