Thursday, April 22, 2010

~kerusi merah itu....~

ada apa ngan kerusi merah ini?wahh...dah mcm tajuk lagu dah.ada apa dgn cinta....perbedaan aku dan engkau....biar menjadi bait dlm puisi cinta terindah.hehehe...nyanyi la pulak.xleh nyanyi smpi abis.jap lg hujan turun.motif kerusi ini dijadikan tajuk n3?jawapannyer aku pun x tau.saje ske2.memandangkan ianya tlh punmenjadi topik utama tuk n3 kali ni.maka dgn itu haruslah diperkenalkan siapakah dia sbnrnye.dia(merujuk pada kerusi merah dia atas) tlh ku ambil dari sebuah pasaraya yg diberi nama IKEA.yeahh...IKEA.korang dah pernah pg sn?mesti la dah kan.best kan shopping kat sn.ermm...mmg best.tp klu duit byk lg besttttt kan.dah lme aku beli kerusi ni.dah pecah dah pun.gara2 putera dan puteriku yg gagah perkasa itu.tentu anda smua dah sedia maklum kan nape aku beli kerusi ni.yup...tepat sekali jawapan anda itu.pandai sggh anda2 sekalian meneka.maaf yer pada peneka yg tepat krn tiada hadiah disediakan tuk soklan ini.dia kubeli untuk digandingkan dgn ini-------------->>>>>>>>>>
untuk menemani pcku yg burok itu.aikk...masih pki monitor ni lg.wei...org skang dah pki lcd la.ape brg pki monitor lme nih.haipp...sape yg bersuara itu ha?ade aku kesah.kihkihkih...sket pun aku x kesah.janji aku blh update BLOG n BERFB.btl x kengkawan?kalo anda setuju kasi jatuh lu pnya kepala.hahahaha...angguk tanda setuju kan.sedap sebenarnyer ble ddk kat kerusi nih.sedap sgt2 smpikan klu dah ddk tu adalah sgt2 ssh nk bgn.mcm ade seseorang yg meletakkan GAM CAP GAJAH di situ.isk...isk...isk...sggh x patut org itu berbuat begitu.dek kerana perbuatannya itu,org yg ddk di kerusi x melakukan kerja2 lain dan hanya mengadap pcnya itu.sekejap2...ade satu soklan di sini.siapakah org yg ddk di kerusi itu?hahahaha...jawapannyer sudah tentu la AKU.motif sbnr kerusi merah itu dijadikan topik utama tuk n3 kali ini adalah kerana aku ingin memberitahu kepada anda2 smua bahawa oleh kerana kerusi merah itulah kerja2ku terbelangkai.sori..sori...terbengkalai kerana asyik dok BERFB. x pasal2 jer menjadi pesalah.padahal aku yg malas.
actually tujuan utama aku msk fb ni adelah untuk menjejak rakan2ku ini.rindu giler nk jumpe dorang ni.rindu sgt2.tp sorang pun aku x jumpa.bkn fb jer yg aku msk tuk cari dorang2 ini.frienster pun aku ade gak.siap msk kat group ex -studen skolah aku lg.tp ttp menghampakan.yg ade pun smua junior2 aku.haishh...mne la kengkawan aku nih.wei...korang kat mne ha?tp skang x lagi.dh ramai yg aku jumpa.syiokkkk.hampir 50% drpd dorang.semakin syok la aku dok berfb.dok berchatting.lame kot x jumpa.mcm hal nk tnyer.nk2 lak seorang yg kepochi cam aku nih.bersusun soklan aku.hehehehe.....first skali kwn kelas aku yg aku jumpa ialah JATT MAR.ni bkn sekelas jer tau.sekampong jugak.nama jer sekampong.x pernah jumpa pun kat kg.last2 jumpa kat fb.dia dok kt tganu skang ni.kawen pun ngan org sana.umah pun dah beli kat sana.hah...ambk ko.tgk la betapa kepochinyer aku.smua aku tau.yg bestnyer fb ni.bkn setakat dapat jumpa blk ngan kwn2 lama.ngan bini n laki dorang sekali aku add.pas tu jadi la kawan aku.kan best cam tu.antara bini2 kawan2 kelas aku yg aku slalu chatting ialah MARDIANA(bini jatt mar) n NAZIATUL SHIDA(bini fahmi).best sembang ngan dorang nih.cam dah kenal lame lak.kami planning nk wat reunion.tp lom cnfrm lg.mgkn raya ni kot.ermm....x sabar rsenyer.pasti gempak la.harap2 menjadi la.insyaallah.

No comments: