Thursday, September 3, 2009

~KUIH RAYA~

taun ni aku ngan linda semangat giler nk wat kuih raya.besanya beli jer.linda ajak aku wat kuih coz dia nk bg kat bakal mak mentua dia jugak.klu buat save sket la kan.setelah difikir2 betol gak kata linda 2.cam aku ni lagi la,nk bg kat mak mentua aku lg,mak aku lg,tuk aku sendiri pun kene ade gak.nnt org dtg xde lak kuih raya .klu beli siap duit gak la kan.da la x keje.kene la pandai2 jimat.so,kami pun buat la tart nenas hari sabtu hari tuh.syok gak buat kuih nih.da lama x buat sebenarnyer.time single mingle dulu ade la.da 7 taun kawen nih,ni la kali pertama aku buat kuih.jom kita tgk menjadi tak kuih aku.
senang jer rupernyer wat tart nenas nih..
siap buat kat ruang tamu lagi tuh.sambil buat kuih leh tgk tv.
ready to bake
dan ini la hasilnyer...mmg byk yg kami dapat.modal pun x byk sgt.berbaloi2...soknyer lak kami buat biskut crnflake.xder pic coz luper nk snap.lepas nih nk wat 2/3 jenis lagi.br semangat sket nk balik kg.

No comments: