Thursday, September 3, 2009

~ALAHAI ANAK-ANAKKU~

pot baek nih..
wahh..selesa la minum susu kat cni
ibu...
siap posing kat tv lagi ni ha.jatuh nnt mira..
mira n hakim
besar kan mulut mira.seksi lagi tau.cam angelina joli..
comeyy la pic mira yg ni.suke tgk.dier nk wat peace sbnrnyer tu tp x pandai.mira ni mmg lasak sgt2.da jadi cam abg dah.suke sgt2 memanjat.da x tau nk wat cm mne lagi.klu aku x bg dier panjat mula la wat perangai.mengamuk2...dier ni pelik sket perangai dier.x mcm hakim.hakim klu nk ape2 tp x dapat xdernyer nk ngamuk.habis sgt dier buat muka jer.tp klu mira siap la.mcm2 aksi leh tgk.berenang2 dier kat lantai.kuak lentang,kuak kupu2 smua ada.tension sket ngan dier nih.degil dier pun leh tahan gak la.klu dier kata xnk mmg dier xnk.bt la apa pun.mmg betul2 menguji kesabaran.next month umo mira da cukup 2 thn.tp mira xleh cakap lagi.ermm..x tau la bila mira nk blh cakap.x sabar nk dgr celoteh dier.mira ni w/p kasar sket,tp ttp feminin.dier ske melaram.pantang tgk brg make up,high heel,tudung mula la dier nk melaram.tp dier paling alergik skali bab kasut la.klu g shopping complex jumpe kedai kasut,masak la.da nk msk 2 thn ni mcm2 perangai yg mira dapat.klu dulu sng giler nk bg dier tdo,baik siang atau malam tp sekarang ni masyaallah pnyer la seksa.dah pandai jugak buli abang dier skrg nih.dorang ni xleh dok dekat2.asyik bergaduh jer.kadang2 tu aku tgk mira yg dok kacau abg dier.ble tgk gelagat dorang ni kadang2 aku nk tergelak pun ade.kadang2 tu wat aku marah pun ade.cam 2 la gelagat anak2 kau nih.x sabar nk tggu dorang besar....
ni la 'master mind' nyer.kreatif sgt dok mereka mcm2.ble da jemu main game mula la dier pk nk main benda lain lak.mcm pic kat bwh ni la.pening la kepala aku nk ngemas umah.dipendekkan cerita mmg umah aku skrg nih x sekemas biasa la.sejak hakim dapat idea nk main mcm nih.konon2 umah dorang la tuh.ngan bantal,selimut,sagala mak nenek dier kuarkan.semak jer mata aku tgk.tp nk wat cm mne kan.kene la wat2 x nmpk.cite pasal hakim ni lak,dier suke sgt merajuk.actually dier jeles ngan mira.kekadang aku pening memikirkan cam mne nk puaskan hati dier.ble aku tdokan mira dier mula la cakap yg aku x syg kat dier.nk soh aku peluk dier gak.dier selalu sgt tnye aku sayang dier ke x?dah tentu2 la aku sayang.ssh nk xplain sbnrnyer ngan dier nih.aku igtkan gap 4 thn 2 da cukup tuk hakim rasakan yg aku betul2 sayangkan dier.tp x jugak.agaknyer dier rasa aku x syg dier coz dier selalu jer kene mengalah ngan mira.kadang2 aku terfikir cam mne la org yg ade anak setahun sorang 2.dorang ni x mengalami masalah mcm aku ke?smua org ade masalah sendiri kan.apa yg berbeza cuma cara mengatasi masalah 2 jer kan.actually hakim ni seorang yg penyayang.teserlah sifat tanggungjawab dier 2 sbg abg.ble dorang main together2 2 aku tgk jer perangai dier.blh diharap gak la.lagi satu perangai hakim ni,dier nmpk romantik sket.dier pernah cakap ngan aku nnt klu hakim da besar klu birthaday ibu hakim nk bg hadiah kat ibu.hakim nk bg bunga,tp ibu kene la ttp mata dulu.ala cam kat dalam tv 2.cakap pasal birthday lak,birthday hakim da dekat da ni.13 september nih.hakim nk kek.jarang sgt wat birthday party.seingat aku ade la 2 kali aku celebrate birthaday dier.yg paling besar mse hakim pnyer 1st birthday.xcited la kan.anak sulong.untuk tahun ni x tau lagi.klu x wat party pun belikan kek jer tuk dier.insyaallah..
teserlah kekembangan hidungnyer
ni xtvt terbaru dak2 nih lat umah
segala selimut,bantal, kusyen dikeluarkan
pas 2 msk bwh meja
umah aku skrg da x kemas cam dulu lagi.sakit mata dan hati
hakim sedang merepair umahnyer

No comments: