Thursday, August 20, 2009

~JAWAB TAG KAK WANTI~

Setiap blogger mesti menyatakan 10fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya:-
  1. suke tgk umah kemas dan teratur n paling benci tgk umah berselerak(spoil my mood)
  2. suke sgt tgk program masakan n dekorasi rumah.
  3. suke sgt makan nasi lemak yg berbungkus ngan daun pisang (harus beli klu jumpe kat mne2)
  4. suke sgt makan laksa.klu tak dapat leh wat aku nangis
  5. x suke mkn makanan yg terlalu panas.suke yg suam2 kuku.
  6. suke basuh pinggan klu ade majlis kenduri kendara.
  7. paling x suke tggu org lame2.leh wat mood aku bertukar serta merta.
  8. susah nk percaya org , terutamanya klu org tu pernah menipu aku.
  9. mempunyai instint yg kuat.
  10. x suke tdo di siang hari kecuali aku letih sgt
skang ni aku nk pas tag ni kat kawan aku lak.2 org jer pun.dan mereka ialah:-
  1. ~mrsjaddo
  2. ~normacute
so,selamat menjawab....

No comments: