Sunday, July 19, 2009

~RAYA PREPARATION 4 MY KIDS~

Memandangkan roadtax ngan insurance kete mati btl2 time raya,terpaksa la aku wat early preparation tuk raya taun nih.Sales yg bln 5 ari 2 klu x silap aku.Slalunyer tggu bonus br la shopping.Srnk gak shopping time2 cam ni,x ramai org.Xyah la nk berebut-rebut.Layanan yg diterima pun ok.Nk mintak saiz pun senang.Kejap jer..Yg penting skali x kene q panjang2.Ini la hasilnyer.Byk gak baju tuk hakim taun ni.Raya sakan la dier.Tp smuanya under control.Mengikut budget yg diperuntukkan.Actually,baju dak2 lelaki ni simple jer...tp mahal.Compare ngan bj2 tuk dak2 pompuan yg cute mute tp murah.Da blk umah br aku perasan yg aku byk sgt beli white shirts tuk hakim.Ermm..habis la..Klu last year aku belikan hakim long pants,tuk taun ni smuanyer shorts(2 helai jer pun).Lagi sesuai rasenyer.Tuk baju melayu ngan baju kurung dorang pulak aku da soh mak kau jahitkan.So,smua da settle tuk raya ni.Tggl nk belikan kasut dorang jer.
Ni lak bj tuk my princess.Tak sabar nk tgk dier pki bj nih.Raya taun lepas br jer leh jln.Pki bj kurung pun sangkut2.Taun ni leh la dier bergaya.Tuk taun ni aku belikan dier pants.Boring la asyik pki dress jer.Lg pun dier ni pendek,cam x sesuai jer pki dress.Nmpk lg pendek.So,no more dress 4 dis year..

No comments: