Sunday, July 19, 2009

~AHAD YG BORING...~

Hari ni d whole day dok melepak kat umah.Boring lak rsenyer.Dok ngadap tv jer keje aku.Nk pg mne erk???Xde idea lak nk kuar g mne2.Hubby pun dok ngadap laptop jer dr bgn tdo td.Jgn harap la nk ajak pg mne2...Mmg dok umah la jawabnye.Walaupun kak zie ngan linda ade kat umah, aku ttp boring gak.Si linda dr smlm nk blk umah dier.Tp tunang dier lak bz,terpaksa la dier lepak kat umah aku.Kak zie lak dr umah dier dtg umah aku disbbkan alasan yg sama gak 'BORING'.Tgk Maria Tengku Sabri mkn lam rancangan jalan2 cari makan mmg x tahan.Aku pun da mula lapar.Nasib baik la linda msk ari ni.Pas 2 tgk melodi jap.Sementara nk tggu melodi habis dorang smua da tdo.Tggl la aku sorang2.Ermm..lg la boring.Aku ni lak bkn yg jenis tdo siang.Tuk mengurangkan keboringan aku pun update la blog ni smbl ditemani hubby yg cbuk ngan laptop dier 2.Ntah ape dier bt aku pun x tau.Da ptg sket br la aku kuar.X pg mne2 pun.Pg beli pampers mira jer.Pas 2 trs blk.Lepak jap kat bwh.Jumpa lak kwn hubby ngan ank2 dier.Sembang la jap.Hakim srnk dapat jumpa nurul.Mira lg la hepi.Siap tanggal selipar lg..Kasi can dorang main puas2.Cian gak kat dorang ni,asyik dok kat umah jer.Ok la aku pun da xde idea da ni.Nk iron bj jap...Jumpa lg dlm n3 yg akn datang.Bye....

No comments: