Friday, April 16, 2010

~princess amira~

wahh...wahh...princess katenyer.sejak ble lak mira jadi princess nih?ish..ish..ish...ade yg x tau lg ke?mira ni mmg princess la.princess di hati ibu,abah n akim.hehehe...actually princess merujuk pada baju yg dipakai mira tu.mira ni minat sgt la ngan baju ni.alkisahnyer ble dia ternmpk si shaha tu pki.siapa shaha?haishh...korang nih.nk tau jgk ker.mmg kepoh la kwn2 aku nih(jgn marah erk...sbb yg type ni pun sama dengan jugak.lbh kurang jer).ok..ok...shaha tu actually anak my neighbour.dia la yg pki baju tu mula2.dah berkenan lak anak dara aku yg sorang nih.asal pg jer pasar mlm aku ni dok usha la jgk baju nih.tp selalunyer xde saiz si mira nih.aiii...kesian anak ibu.nk dijadikan cerita kat tmpt aku nih adela pulak org jual baju ala2 pasar mlm gitu setiap hari khamis.maka di situ lah baju ini telah dijumpai oleh anak daraku yg sorang nih.aku dok pilih ikan,dia lak sibuk dok memilih baju.sekali terjumpa la pulak ngan baju favourite dia.ape lg ...dia pnyer tarik tangan aku kesana smpi nk beli ikan pun x smpt.dgn menggunakan kuasa 'vetonya' itu aku pun terpaksalah beli gak walaupun x berapa berkenan ngan pattern tersebut.klu x beli haruslah dia mengamuk disitu.so..aper lg,layan la model cilikku ini bergaya.
ermmm...tantik tak sye.tantekkk kan.cam princess kat bj nih.yg bj biru tu sye.ibu sye lak yg baju kuning tu.kiteorg dua2 tantekk.hehehe...perasan la pulak ibu ni.
nk posing cam mne ni bu?ajar la.....
ok..ok...mira senyum sket.ala...kepala tu xyah la smpi teleng cam tu.x tantekk la.
cam ni ok x?
senang2 cam ni la ibu.penat leh tidur trs.hehehe.....

No comments: