Saturday, December 12, 2009

~my sis wedding day~

pada 4hb dec lepas talah berlangsungnyer pernikahan adik bongsuku norhaslinda binti abdul rahim n pasangannyer mohd razemi b. rosli.majlis persandingan lak diadakan pada keesokan harinya.ermm..linda pun da selamat menjadi isteri org sekarang nih.sedih lak rasenyer.actually kiteorg mmg rapat.every weekend linda akan lepak kat umah aku.nmpknyer lepas ni jarang2 la kami dapat lepak cam dulu.maklum la dah bersuami,pepehal kene la mintak permission si suami dulu.anyway aku nk ucapkan selamat pengantin baru,semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.actually si amy ni sbnrnyer kawan aku mse keje kat klcc dulu.cam mne dorang leh sangkut aku pun x tau.itu la yg dinamakan jodoh kan.aper yg aku harapkan agar amy dapat menjaga adik kesayangan aku ni sebaik mungkin.selisih faham 2 adat la kan.berbincanglah utk mendapat kata sepakat.ermm... dah la 2.x tau dah nk tulis aper lg nih.cuci mata la plak yer.....

me wif my lovely sister

cayang mak...
poyo jer muke aku.x smpt nk make up pun.btl2 bz....
betul2 nk kawen si amy nih.dgn sekali lafaz jer linda sah menjadi isterinyer.semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat.
menanti penuh debar
bakal menjadi isteri org
menyerahkan mas kahwin
mencium tangan suami tercinta
engkau milikku....
my family in law turut memeriahkan majlis.thanks coz sudi dtg dr jauh.from left,siti(biras),eka(SIL),adni(SIL) n my MIL
flower girl cam takut jer.
bagai pinang dibelah 2.
family pengantin lelaki.dorang ni 3 adik beradik jer.pengantin adalah anak ke 2 (ayat skema giler)
our family.tp x complete coz lg sorang abgku xder.duduk dari kiri,kak zie( no 4),kak ziha(sulong),kak ina(no 3),aku(2nd last) n yg berdiri 2 abgku yg no 5.yg xder dlm gambar ni ialah abgku yg no 2.cian dier coz x dapat cuti.
wif kak zana n her daughter.ni member kiteorg mse keje kat penang dulu.
wahhh...da mcm hg tuah dah.hehehe....
ni lak mse hari ahad.mse on da way nk g hospital taiping.sggh jap umah kakak aku kat batu kurau.actually kiteorg nk g melawat mak sedara aku yg terlantar di hospital.n after dat aku terus nk blk kl.sok hubby da keje...
makan....makan.....
semangat pengantin makan durian

No comments: