Tuesday, November 10, 2009

~MANCHESTER UNITED VS CHELSEA~

memandangkan p1 berkelakuan baik ari ni,aku mengambil kesempatan dlm kesempitan tuk mengaupdate blog yg da lme sunyi nih.actually byk keje2 umah yg patut aku setelkan terlebih dulu.xper la,bkn lame pun kan.jaaaapppp jer...sbnrnyer ni cite mlm ahad hari tu.aku ikut hubby g tgk bola kat NZ.ngan ank2 aku sekali aku hangkut.hakim mmg la minat bola.aku x la minat sgt.sje jer suker2 nk ikut.moral support to my hubby yg fanatik sgt ngan MU.game start pun da agak lewat(mmg lewat ok)lam kol 11.55 pm.kol 2 pg br habis...malang wat my hubby mlm 2 coz MU kalah ngan chelsea.hahaha....kesian..da la pki baju MU.kalah la pulak....
mule2 lepak kat luar jer,tp dsbbkan skrin x berapa clear kiteorg pindah kat dlm.
my niece pun ikut sekali.x sokong mne2 club pun.sje nk memeriahkan suasana.
bakal pengantin baru.amy n linda pun join gak.linda sokong MU,amy lak chelsea.x sehaluan....
my sis n her hubby.penyokong setia chelsea.gelak besar dorang mlm tu.hahaha...xper2 kasi can dorang menang.hahaha...
bergambar b4 pegi.hidup MU

No comments: