Friday, October 16, 2009

~farmville @ facebook~

salam semua...nk citer pasal farmville ni.ala...game yg kat lam facebook 2.korang layan x?rsenyer ramai yg layan game ni.salah sorang diantara reramai 2 aku la.best rupernyer game ni.gara2 game ni la keje umah aku selalu terbengkalai.mule2 aku x layan game ni.selalu la ade request kat facebook tp aku wat x tau jer.sekali da try bukak,best la plak.ble da best jgn harap la berenti kan.tu la dulu aku selalu jer marahkan hakim coz ske sgt main game.sekarang da kene kat batang hidung sendiri padan ngan muke aku.hehehehe...yg kelakarnye 2 hubby pun terikut skali.klu bz kat tmpt keje siap soh aku monitorkan kebun dier lg.berhantu betul game ni kan.member hubby pun sme gak.ble dier tgk jer hubby main dier pun try gak.last2 sangkut.hambik kau....hubby ckp ade sekali 2 internet problem,member dier ni pnyer la ssh hati takut pokok2 kat kebun dier 2 mati.ha,smpi cam 2 sekali la penangan farmville.tp game ni mmg best la.sgt2 best.nk main game ni kene ade komitmen.2 yg kadang2 aku terpakse postponkan keje umah aku semata2 nk memantau kebun aku 2.blh jadi petani moden yg berjaya.klu la btl2 aku ade kebun cam 2 kan best.aku pun mmg ske bercucuk tanam.x dapat kat alam realiti kat alam maya pun jadi lah.

1 comment:

mrsjaddo said...

sara lak gile world cafe.
bersungguh2 lagi.
hahah...leka..leka.

add la sara dlm facebook.
noorsarawati@yahoo.com