Monday, August 10, 2009

~TETAMU~

this n3 should b update last week actually.dsbbkan aku bz sesangat,br ari ni sde mse nk update blog.xde cite ape pun sebenarnyer,just nk enterpremkan my cousin wif her husband n mom.actually my causin si sue ni blk jumpa hubby dier kat cni.dorang tggl separately.sorang kat kuantan n sorang kat kl.terlanjur da dtg cni dier bwk la mak dier a.k.a mak ngah aku dtg sekali.so,sggh la umah aku jap sementara nk blk kuantan mlm 2.ermm..xde idea lak cite panjang2.ape kate korang layan jer pic kat bawah ni erk...
masak kicap ayam
yg ni lak ikan duri masin masak asam.favuorite aku..2 jenis ni jer lauk 4 our dinner that day.aku mmg x msk ari 2 coz pagi2 da bwk hakim pg hospital sbb dier demam.blk dr hospital sggh pasar tani pun smpat beli ayaam jer coz hujan lebat giler.tghari tu lak kteorg pg kenduri.cian kat dorang..
mak ngah.. sue n alan
tea time..ni pun dorang yg bawak.aku sediakan air jer.